Thursday, May 9

bekalan di dunia & akhirat kelak

بسم الله الرحمن الرحيم

assalamualaikum


entry kali ni aku nak berkongsi sesuatu yang aku perolehi hari ni..
nampak macam simple tapi membawa makna yang besar yee..
kita jangan suka memandang rendah pada sesuatu itu.. sebelum aku mbebal panjang lebar..
meh sini aku nak cerita berita gembira..( buka mata besar SIKITT..)
okay pertama sekali aku nak share dengan korang tentang keputusan sem3(UITM) aku ni..
wahh wahh excited ni.. memang hari ni aku asyik tersenyum jee..
tak dapat nak digambarkan dengan kata-kata..
bersyukur sangat2 atas segala penat lelah mengharungi semua dugaan sem3 akhirnya ALLAH 
yang maha berkuasa membalasnya dengan setimpal usaha aku selama ni..
serius beb memang terlalu berat sangat dugaan yang ALLAH berikan padaku masa tu laa..
keputusan aku not bad.. ada peningkatan yang agak unexpected.. above 3 pointer.. 
alhamdulillah.. ni semua untuk ibuayah , masadepan dan fadhli.. 

okay settle pasal berita gembira tu, sekarang aku nak share lagi dengan korang sesuatu..
macam gempak je kan..
okay okay macam ni.. hari ni ada someone ni belikan aku buku2 untuk menambahkan lagi ilmu pengetahuan dan muhasabah diri aku ni..  
choii aku ni tak de la jahat bebenoo..tapi sekadar untuk peringatan harian kita..
almaklumlah...kita ni manusia biasa yang tak mampu nak lari drpd melakukan kesilapan..
someone HAMBA ALLAH ni mulia perangai dia.. bukannya nak puji ke apa kan,, 
tapii tu lahhhh.... (sejuk hati..)
hahaha.. tak boleh puji lebih2 karanggg perasan plak HAMBA ALLAH tu baca entry ni..
mesti korang tertanya2 kan buku apa la tuu yang aku duk asyikk myebut dr tadi..hihihi..
alahhh sebenarnya buku2 yang beransurkan KEAGAMAAN je.. 
dr awal aku duk membebel macam gempak je kan, padahal pasal buku je pun...hahaha..


nahhh aku kasi korang tengok sikit buku2 yang diberikan olehhhh HAMBA ALLAH (fadhli) ni..


*promote2 !! 
kalau berminat dengan buku2 ni boleh dapatkan di MPH bookstore yang berdekatan dengan area rumah anda..

*p/s :: marilah kita bersama2 muhasabah diri dan memperbaiki setiap kekurangan yang ada kalanya kita sendiri tidak sedar.. 


AMALAN MEMBACA AMALAN MULIA!!



~terimakasih sudi membaca..
XOXO





No comments: