Friday, March 2

IDAMAN HATI

Assalamualaikum dan salam sejahtera. .
hari ini hari yang memeningkan kepala. .ta thu laa sebab pee. 
mungkin nak demam dah kot. .
argghhh please laa namao demam. .#final exam coming soon
actually dieana saje nak share ngn korang yg dieana dah lame idamkan gdget nie. .
pergghh best kot leh main game tuu. 
dieana memang suke giler main game. .
kalau tak dapat main game bole buat kepala dieana stress kot. .
ye arr cube korang pikir balik macam mane care nak hilang kan stress kalau tak ngn care mcm tuu. .
betol tak?betol ke tidak? tidak ke betol?hahahaha. .
#saving duit. .yelah sesetgh orgkan suke release tension dgn buat sesuatu yg mbazirkan duit. .
#cehhh bajet. .haha. .suke hati aku laa minat aku kan. .ade aku kesah kalau kau tak suke. .
cube korang teke bende pee yg aku idamkan sangat tuu. .
cepatt teke. . #aiiipppp namao malas2. .

dah tibe mase nye untuk korang ketahui IDAMAN HATI dieana. .
1...2....3....
ttaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. .


PSP

memang aku tergoda sangat ngn bnde nie. .
sebelom nie aku just main game kat fhone, ps2 and gameboy. .
teringin giler nak main game kat PSP. .
walaupun bnde nie dah lame tapi ade aku kesah kee oiii. .
yang terbaru PSP VITA. .
OMG. .tak dapat dibayangkan kalau ianya jadi milik aku. 
sungguh indah gituu. 


No comments: