fadieana

Thursday, March 1

final exam
assalamualaikum dan salam sejahtera. .
sekarang nie dieana tengah cuti STUDY WEEK. .
OMG ! ! sekejap je nak abes dah sem1 kan. 
alamat nye makin tambah tua aku nie. .
hahaha. .
2april nie genap umor aku 19tahun. .
#saje inform supaye korang da leh prepair adiah tuk aku. .hahah. .gurau !
okay continous balik ngn tajuk kite tuu ehh. .
waa banyak kot dugaan untuk aku sem1 kali nie. 
seriusly aku memang tension kot. .
dengan masalh peribadi nye termasuk lah dengan lecturer yg langsung tak amek kisah pasal student nye. .
duk mgajar pun tak ikhlas. .
ta thu nak cakap mcam ner lg. .
biarlah itu antara dia ngn ALLAH. .
#that rite ?
walau pape pun aku hanye mampu berdoa semoge MAHA ESA permudahkan segala urusan kau. .
aku dah berusaha cuma tinggal lagi nak bertawakal jee. .

#ibuayah kakak akan lakukan yang terbaik untuk ibuayah. .iloveBOTHOFYOU. .

DEKAN ! ! !

#lepas tension jap WEBCAM. .haha. .


No comments: