fadieana

Friday, December 30

tade tajuk ! !

bismillahirahmannirahim. .
luahan hatiku. .#pergghhh ayt kau dieana kalah sasterawan. .
aku cuma nak luahkan apa yang aku rase bukan nye nak perli sesetengah pihak. .
harap tidak ada pihak yang tersinggung yee. .
oke macam nie citer die. .
sebelom tuu mai kite senyum ramai2 sebelom korang menitikkan airmata baca luahan aty aku nie. .
hahaha. .gurau jee. .:)
oke bukak mata besar and baca slow2 oke anak2 sekalian. .huhu gurau. .
BEGINI CERITANYA. .
hati aku tersentap semasa kau kata kan yang semua berlaku
antare kite adalah NASIB BAIK semata2. .
"terimakasih banyak2 u. .u tak patot rase sebersalah sbb i mmg layak terima semua nie. ."
mase si die cakap mcm tuu,automatik aty aku terasa sakiittttt sangat2. .
aku terdiam kot. .aku thu si die ta sngaje,aku cube terima semue tuu hnye gurauan semata2 tp aku tak boleh. .
hati aku tetap sakiittt jugak. .
YA ALLAH. .
dugaan apa lagi ENGKAU berikan pada hambaMU lagi nie. .
hambaMU yang lemah nie dah ta berdaya lagi na menghadapi semue nie. .
kuatkan lah iman hambaMU ini. .


YA ALLAH ya tuhanku. .
sekiranya MUHAMADFADHLIMOHDNOOR diciptakan dan tercipta untuk hidup bersamaKU
NURULFARADIEANASULAIMAN ENGKAU berikanlah jalan yang terbaikk untuk kami. .
jikalau disebaliknya ENGKAU jauhilah MUHAMADFADHLIMOHDNOOR dari hidupku NURULFARADIEANASULAIMAN. .

#hanye ini yang mmpu aku lakukan. .:( #

nurulfaradieana a.k.a cahaya kegirangan agama
 nie tetap akan tersenyum walaupun dugaan menimpa dirinya. .
anak ibuayah KUAT! !


No comments: