fadieana

Tuesday, May 14

sweet memory




بسم الله الرحمن الرحيم
assalamualaikum


memory bersama mereka memang tersangat la maniss..
mereka banyak mengajar aku erti persahabatan..
aku teramat merindui mereka..
biasa la kan dalam sebuah persahabatan tuu kalau xde pergaduhan
tipuu la kan.. nak buat mcm mane..kita ni manusia biasa yg xmampu lari dr melakukan kesilapan..
its normal right?
aku hope hubungan kami akan berbaik balik sesuatu hari nanti..
nak tengok x gambar mereka??
nak la tu kan.. malu malu pulak..
tgu sat nak upload gambar
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
(loading)
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
taaaaaddaaaaaaaa.... :)


kumpulan nasyid KPTM



kami PELAKON KPTM (belakon drama utk program BEL)



practise acting (program BEL)



buddy takkan terpisah (insyaALLAH)


at midvlley ( mencari ketenangan)



mock meeting (business communication) 



gedik2 otw balik hostel


amaliena..otw gi lunch..


comel tak KAK TON?? hahaha.. (tuan empunya blog nie..)




*amacam  ada yang berkenan x ngn dorang?
hahaha.. mereka sahabatku..
setiap dugaan yang ALLAH berikan kpd kami 
mungkin disebalik semua tu ada hikmahnya..
just wait  & see keajaiban dr ALLAH..
semuanya telah tertulis..


No comments: