Saturday, August 4

kehidupan seorang student

assalamualaikum . . :)
setelah lama aku ta on blog nie. .
byk benorr sawang nie haa. .huhu. .;p
haissshh letih mbuang habuknye. .
okay jom dgr ape yg aku nk citer nie..
bismillah. . 
kehidupan di kolej tak sama dgn di sekolah. .sgt la lain. .kite akan rase perubahannya. .
susah sgt nk cari kawan yang betol2 sggp susah sng dgn kite. .
tapi nk buat mcm mane terpaksa jugak biasakan dri untuk hidup dikalangan org yang kite xthu aty budinye. .
pelbagai pengalaman yang aku rasakan. .tmbahan lagi bila bulan ramadhan. .
aku pernah rase mkn sahur sorang2, berbuka puasa sorang2. .
perghh peritt ooo rasenye. .byk bnde yg  mgajar erti sebenar kehidupan. .
selain itu, aku juga pernah rase bila join satu group tapi mcm org asing. .
aku tak paham langsung apa topik yg sedang dorg borakkan. .
agak pelik dan timbul rase xselese . .
biase lah org barukan. . mmg amik mase untuk suaikan dri. .
btw now kami da rapat. . aku jugak semakin selese bkawan ngn dorg. .
best sgt weyhh. . tapi dalam setiap kegembiraan tu ade pahitnye jugakk. .
tapi nak buat mcm mane mulut org kite tak leh nak tutup. .
sabar jelah. . di setiap dugaan yg die beri mesti ade hikmah kan. .
thnx kawan-kawan yg da terime aku . . ( yut.. ika..sha..ainurr..jiad..kak ina..dan yg lain2 )
jgn terase klau x mntion nme korg. . huhu. .
TQSM girlfie. .

peneman dikala kesunyian

nasib baik ade hubby(muhamadfadhli) yg selalu teman aku . .klau lah die xde,mesti bosan
tahap max punyee. .24jam die sentiasa OTF ngn aku semata2 nak teman aku sorang2. .
aku nak tido ke ,nak makn ke n segala2nye aku nk buat dia teman. .
demi nak teman aku dia sanggup di ketepikan oleh kawan2nye. .
sangat terharu bie. .dan sangat dihargai. .
terimakasih hubby. .

memory with bestie

rindu sgt nak lepak ngn ex-roomate time pra-dip dulu. . nak thu ta siapakah gerangannya. .
jeng jeng jeng. . AMALINA NADZRI laa. . siapa lagi. . SYAQ da jauh terbang ke kedah. .
bawak dri kawan aku yg sorg tuu. .
nak ikut SYED nye. . ta sudah sudah. .haishh. .
walaupun kami selalu gaduh tp dia sentiase ade bile aku gembire mhupun sedihh. .
rindu masakan die time buka puasa n sahur(nasi keras with sardin sambal kering). .
huhuhu. .so sweet memory. .
yg SYAQ pulak rindu nak lepak sambil tgu waktu sahur. .
die rajin bercerite mcm2 ngn aku sblom tidoo. .
waa sedihnye. .rindu memory ngn korang dua(min & syaq). .
sekrg nie msing2 da busy. .
so dah merantau ke kedah. .(makk aiii jauhh tu bawak diri. .)
yg sorg lagi busy ngn sem3 nye. .
aku pun semakin hari semakin busy ngn sem2 aku. .
kenangan ngn korang akan aku kenang smpai bila2 weyhh. .(ok fine airmata menitik. .:( )

segala pengalaman yang aku timba ini akan ku jadi kan peringatan dan pengajaran untuk masa depanku. .;p
~im not perfect but im loyal~ #takenote #assalamualaikum #see u guys at next entry okay, , #chill



No comments: